Často kladené otázky / FAQ

Často kladené otázky / FAQ

VŠEOBECNÉ OTÁZKY


Kto ste a čomu sa venujete?
Sme súkromná firma s vyše dvadsať ročnou históriou a tradíciou v oblasti potravinárskeho priemyslu. Máme sídlo v Raslaviciach. Venujeme sa výrobe a baleniu práškových potravinárskych výrobkov. Od svojho vzniku sme prešli rôznymi etapami vývoja a rozšírili sme svoju výrobu o ochutené cukry, prášky na pečenie, varenie, konzervačné prípravky, sortiment bytovej chémie a ďalšie.

Aké suroviny používate vo Vašich výrobkoch?
Celý technologický proces spracovania a balenia našich výrobkov podlieha prísnym normám a zásadám správnej výrobnej praxe v zmysle HACCP a je v súlade s platnou legislatívou Slovenskej republiky. Nami používané suroviny, prísady, farbivá a doplnkové látky musia byť v bezchybnej kvalite a v požadovanej akosti. Výrobky, ktoré vyrábame spadajú do potravinového kódexu, ktorý je vydávaný ministerstvom zdravotníctva. Taktiež dovoz, skladovanie a balenie musí byť bezchybné, aby spĺňalo všetky potrebné výrobné normy a hygienické štandardy. Garantmi zdravotnej neškodnosti potravín sú v Slovenskej republike odborné orgány Ministerstvo zdravotníctva SR (Úrad verejného zdravotníctva) a Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR (Štátna veterinárna a potravinová správa).

Chcem poznať zloženie Vášho výrobku. Kde nájdem potrebné informácie.
Všetky potrebné informácie a zloženie výrobku nájdete na zadnej strane obalu. Alternatívne, zloženie našich výrobkov uvádzame aj v prezentačnej časti našej web stránky.
Ak by Vám to nestačilo, radi na Vašu otázku odpovieme na adrese: lianasro @ lianasro.sk

Máte vzorkovú predajňu na predaj Vašich výrobkov?
Áno. Naše celé výrobné portfólio a rozšírený sortiment je dostupný na podnikovej predajni v Raslaviciach, ktorá sídli na Hlavnej 352/15.
Podniková predajňa v meste Prešov, HM TESCO, Košická 6 je od 01.01.2018 zrušená.
Bližšie informácie a telefónne čísla nájdete v sekcii Kontakt.

Sú Vaše výrobky dostupné na celom Slovensku? Ak áno, kde si ich môžem zakúpiť?
Niektoré naše výrobky nájdete vo veľkoobchodných sieťach KAUFLAND, TESCO, MILK AGRO, CBA, LABAŠ, FRESH a COOP Jednota. Distribuujeme do potravinárskych veľkoskladov a aj menších sieti, či súkromných predajní v rámci regiónov celého Slovenska.

Ako prebieha forma distribúcie Vašich výrobkov?
Objednaný tovar zmluvným partnerom v rámci dohodnutých obchodno – predajných podmienok distribuujeme vlastnou dopravou prostredníctvom našich obchodných zástupcov. Distribúcia prebieha týždenne formou závozov. Preto pre včasné a správne doručenie tovaru žiadame našich partnerov o zaslanie svojich objednávok najneskôr do konca pracovného týždňa.

Dajú sa Vaše výrobky zakúpiť v Českej republike?
Momentálne nie.

V našom obchode som nenašiel Váš produkt. Ako sa k nemu môžem dostať?
Ak ste vo Vašom obchode nenašli z nejakého dôvodu Vami dopytovaný náš produkt, môžete si ho objednať aj cez náš eshop, ktorý je súčasťou tejto web stránky.

Ako môžem nakupovať vo Vašom eshope?
Nakupovať môžete ihneď po registrácií. Podmienky nakupovania v rámci nášho eshopu nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach, preto Vám ich pred nakupovaním odporúčame dôkladne naštudovať. V rámci nakupovania v našom eshope, môžete kombinovať ľubovoľný dostupný tovar a počet kusov, o ktoré máte záujem.

Je v eshope stanovená výška minimálnej objednávky?
Nie.

Akou formou zasielate objednaný tovar z eshopu a aké sú možnosti platby?
Objednaný tovar zákazníkom zasielame prostredníctvom spoločnosti GEIS. Pred zaslaním resp. ukončením objednávky si zákazník má možnosť vybrať platbu. Ponúkame platbu na dobierku alebo platbu kartou online, kde túto službu poskytuje a zabezpečuje VÚB eCard.

Aké je minimálne poštovné, ktoré zaplatím pri objednávke cez eshop?
Poštovný poplatok je stanovený podľa celkovej váhy objednaného tovaru. Poštovné poplatky su kategorizované do váhových skupín, kde každá skupina má stanovenú cenu (viac nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach). Za tovar hmotnosti 0 - 5 kg zaplatíte poštovný poplatok 4,50 € s Dph.

Je poštovné zdarma vo Vašom eshope?
Áno. Pri nákupe v eshope minimálne za 120 Eur s Dph poštovné neplatíte. V takom prípade poštovné hradíme za Vás my. 

Chcem si objednať tovar prostredníctvom Vášho eshopu, no tovar o ktorý mám záujem nie je skladom. Čo mám robiť?
V tomto prípade nás kontaktujte telefonicky alebo emailom a overte si dostupnusť tovaru, o ktorý máte záujem. Eshop je nastavený tak, že ak klesne zásoba pod určité množstvo, zobrazuje sa zákazníkovi, že daná položka nie je skladom. Preto ju vidíte v eshope ako nie je skladom, no následne po preskladnení a synchronizácii bude opäť dostupná. 

Mám záujem o pravidelné odbery Vašich výrobkov. Ako sa dostanem k veľkoobchodnej ponuke a podmienkam predaja?
Náš zamestnanec Vám rád pripraví adekvátnu cenovú ponuku na celé naše portfólio výrobkov a dohodne s Vami ďalšie obchodno – predajné podmienky. V rámci sekcie Kontakt, Objednávky a cenové ponuky, prosím kontaktujte príslušného zamestnanca.

Som pekár / cukrár. Viete mi pripraviť ponuku na pravidelné odbery? Máte aj väčšie balenia Vašich výrobkov?
Áno. Ponuku Vám samozrejme pripravíme. V rámci našej ponuky sú dostupné nielen maloobchodné balenia, ale ponúkame aj gastro balenia určené nielen pre záujemcov obchodných sietí, gastronomických zariadení a veľkospotrebiteľov.

Mám nejaký problém s Vaším tovarom, ako to môžem reklamovať alebo vymeniť?
Pokiaľ sa stretnete s problémom pri našom tovare, alebo Vám bol zle dodaný tovar, kedykoľvek nás môžete kontaktovať. Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť v čo najkratšom čase a k Vašej spokojnosti. Bližšie informácie pre reklamáciu v sekcii Kontakt.

Som dodávateľ a chcel by som Vás osloviť s ponukou na spoluprácu. Môžem Vás osloviť?
Privítame možnosti novej spolupráce. Kontaktujte nás a dajte nám vedieť v akej oblasti by ste nás chceli osloviť s Vašou ponukou. Radi sa o Vás dozvieme ďalšie informácie a zoznámime sa s Vašim portfóliom služieb.

Mám nápad na výrobok. Môžem Vám ho poslať?
Neváhajte sa s nami podeliť o Vaše tipy, rady, nápady, návrhy či skúsenosti. Všetko si radi prečítame na emailovej adrese: lianasro @ lianasro.sk 
 

OTÁZKY K NAŠIM VÝROBKOM


Aká je doba minimálnej trvanlivosti (DMT) u Vašich výrobkov?
Doba minimálnej trvanlivosti u našich výrobkov je rôzna. Všeobecne dobu minimálnej trvanlivosti u každého výrobku uvádzame v prezentačnej časti našej web stránky pod stratkou DMT a je uvedená v mesiacoch.
V praxi každý náš výrobok má vyznačenú dobu minimálnej trvanlivosti na svojom štítku alebo na zadnej strane obalu.

Obsahuje Váš výrobok sóda bikarbóna hliník?
Na základe akreditovaného rozboru vykonaného v marci 2013: obsah hlinika <0,4 mg / kg sódy bikarbóny. 

Je Váš výrobok Zlatý krém bezlepkový?
Áno, je bezlepkový a neobsahuje žiadny lepok.

Je Váš výrobok Kypriaci prášok do perníka bezlepkový?
Áno, je bezlepkový a neobsahuje žiadny lepok.

Je Váš výrobok Želatína číra potravinárska rastlinného alebo živočíšneho pôvodu?
Tento produkt je živočíšneho pôvodu  (bravčová želatína).

Aká je odporúčané množstvo želatíny?
Odporúčaná denná dávka je jedna kávová lyžička (zamiešať napr. do jogurtu, alebo nechať rozpustiť v mlieku).

Koľko vreciek nápoja Minerál alebo Green power môžem vypiť za deň?
Čo sa týka produktu Minerál alebo Green power, odporúčame maximálne dve vrecká denne. 

Aké zloženie má sóda z produktu Sóda bikarbóna?
NaHCo3.

Kde všade môžem využiť výrobok Sóda bikarbóna?
Sóda bikarbóna je doslova zázračný prírodný liek pri rôznych ťažkostiach a má všestranné použitie. Viac o jej využití sa môžete dozvedieť po kliknutí na tento link.

Kúpil som si Váš výrobok Salajka - jelenia soľ 20g a doma som zistil, že v sáčku je menšie množstvo ako je deklarované na obale. Je to možné?
Tento výrobok obsahuje hydrogénuhličitan amónny, ktorý sa používa ako kypriaca látka v pekárenských výrobkoch. Je to biely prášok s miernym zápachom po amóniu. Zápach amónia sa stráca v priebehu pečenia v rúre. Po otvorení vrecka, prípadne nesprávnym skladovaním samotného výrobku môže sa obsah balenia zredukovať, alebo časom úplne vyprchať. Preto, ak nájdete takýto výrobok, odporúčame Vám ho vymeniť v mieste predaja.

Vypil som vodu z rýchlovarnej kanvice, ktorá zostala v kanvici po jej prevarení Vašim Odstraňovačom vodného kameňa. Čo mám robiť?
Náš výrobok neobsahuje žiadne život ohrozujúce chemické zloženie, takže ak ste postupovali podľa návodu na použitie, vypili ste vodu, v ktorej bola rozpustená kyselina citrónová a aróma. V potravinárstve sa kyselina citrónová používa ako ochranná a dochucovacia látka (býva označovaná ako prídavná látka E 330).

Vo Vašej ponuke som našiel výrobok Stužovač šľahačky. Čo je stužovač a ako sa pripravuje?
Pre jeho rýchly spôsob a jednoduchosť prípravy je tento výrobok ideálny a určený pre zmrzliny, zákusky, torty a plnky. Ponúkame ho v rôznych príchutiach. Niektoré stužovače už obsahujú mrazom sušené ovocie (jahody, višne), ktoré v plnke chutia, akoby boli čerstvé. So stužovačom šľahačky si viete veľmi rýchlo pripraviť chutné plnky do Vašich zákuskov a tort.
Stačí iba rozmiešať stužovač vo vode, alebo mlieku a zamiešať do dobre vyšľahanej šľahačky a plnka je hotová. Vznikne Vám nadýchaná a tuhá plnka do zákuskov a tort. Kto neobľubuje plnky s pridaním rastlinných masiel, pri tejto plnke si príde určite na svoje. Ďalšou výhodou je aj rýchla príprava, keďže nemusíte variť žiadne krémy a čakať kým vychladnú. Každá z príchutí stužovačov, dá Vašim zákuskom a tortám nezameniteľnú chuť. Pri ovocných príchutiach odporúčame k plnkám pridať aj ovocie.

Koľko plnky urobím zo 100g balenia stužovaču?
Pridaním 0,5 L tekutej šľahačky, cca. 1 dcl vody (dávkovanie vody podľa jednotlivých druhov stužovačov)  a balenia 100g stužovaču dostanete nadýchanú zmes, s ktorou pripravíte tortu alebo zákusok. 

Mám záujem o ešte väčšie balenie výrobku ako máte v ponuke. Je to reálne?
Záleží to od konkretného dopytovaného výrobku, keďže nie všetky naše výrobky vieme technologicky zabaliť na Vami požadované balenie. V takomto prípade sa obráťte priamo na nás a my radi preskúmame možnosti ako uspokojiť Váš dopyt.